Red 8 dla Samsunga

Agencja reklamowa Red 8 realizuje wizerunkowo-produktową kampanię Samsunga

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wykorzystanie launchu systemu domowej rozrywki (Samsung Home Entertainment System - HES - telewizor projekcyjny oraz kino domowe) do wsparcia procesu budowy wizerunku marki Samsung jako godnego zaufania producenta najwyższej jakości, innowacyjnych rozwiązań z zakresu domowej rozrywki.

Grupą docelową są mężczyźni w wieku 20-40 lat, wykształcenie wyższe i średnie. Kampania obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, Discovery, Animal Planet).

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem