ROZWIŃ

Pojedynek pułkowników w spocie KFC na Super Bowl (wideo)

Firma KFC w nowym spocie przygotowanym na tegoroczne finały Super Bowl pokazuje pojedynek dwóch pułkowników - ikon marki. Toczą go między sobą na różne sposoby Billy Zane i Rob Riggle, który w rolę pułkownika Sandersa wcielił się jesienią ub.r.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
1 komentarz

W filmie teaserowym Billy Zane, który w roli pułkownika Sandersa pojawił się w ub. tygodniu w reklamach promujących Georgia Gold Chicken (z miodowo-musztardową glazurą) jest cały jakby ze złota i siłuje się na rękę z Robem Riggle, który z kolei zadebiutował jako pułkownik Sanders w reklamach KFC jesienią ub.r. promując kubełek KFC.

W drugiej reklamie rozgrywają popularną grę: „kamień, nożyce, papier”. W reklamie Zane wychwala kurczaka miodowo-musztardowego, a Riggle najpierw się czai za rogiem ściany, a potem próbuje zaatakować konkurenta.

We wcześniejszych reklamach KFC w rolę pułkownika Sandersa wcielali się m.in. Goerge Hamilton, Darrell Hammond, Norm Madonald, Jim Gaffigan.

Spot autorstwa agencji Wieden+Kennedy zadebiutuje podczas finału Super Bowl.

Komentarze (1)
j
9 lat temu

Wszystkich w Polsce strasznie te reklamy na Super Bowl obchodzą.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu