Reklama w dziennikach: „SE” i „GW” w dół, „Polska” i „Rz” w górę

W maju br. polskie gazety cennikowo zarobiły z reklam 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej. Wśród czołowych tytułów największe spadki przychodów reklamowych zanotowały „Super Express” i „Gazeta Wyborcza”, za to wzrosty osiągnęły „Polska” i „Rzeczpospolita”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w „Gazeta Wyborcza” w maju cennikowo zarobiła na reklamach 10,1 proc. mniej niż przed rokiem, a „Super Expressu” (Murator) - aż 25,3 proc. mniej. Wpływy reklamowe „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) spadły o 6 proc., a „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) - o 1 proc.

Za to przychody reklamowe „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) wzrosły w skali roku o 10,8 proc, a „Echa Miasta” (Polskapresse) - o 10,3 proc. „Polska” (Polskapresse) zarobiła więcej o 7,4 proc., a „Rzeczpospolita” (Presspublica) - o 5 proc. Natomiast minimalne wzrosty wpływów reklamowych zanotowały „Metro” (Agora) i „Gazeta Pomorska” (Media Regionalne) - odpowiednio: 0,6 i 1,2 proc.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu