RMF FM liderem, duży wzrost Radia Zet

RMF FM odnotowało w lipcu 2007 r. największe wpływy reklamowespośród wszystkich stacji radiowych. Bardzo słaby wynik PolskiegoRadia - "Trójka" spadła na dziewiąte miejsce a "Jedynka" dopierodziesiąta. Zyskują stacje wchodzące w skład sieci Eska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Radio RMF FM zarobiło z reklam w lipcu 2007 r. 27 726 515 złwobec 24 019 380 zł w analogicznym okresie 2006 roku - wynika zdanych Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.Na drugim miejscu znalazło się Radio Zet, które zanotowałoprzychody reklamowe na poziomie 26 676 710 zł (6,96 miliona złwięcej niż w ubiegłym roku).

Dopiero na dziewiątym miejscu radiowa Trójka (spadek o 23,1proc.) a na dziesiątym uplasowała się "Jedynka" (spadek o 65proc.).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej zarobiła Eska Wrocław -wzrost z 2 397 742 zł do 3 793 608 zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w lipcu 2007 roku 118835 972 zł wobec 93 194 068 zł w 2006 roku.

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danychcennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanychrabatów, bez autopromocji - expert-monitor.pl.

Podsumowanie wpływów reklamowych w lipcu 2007roku:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska