RMF FM wyprzedziło Radio Zet

W kwietniu 2006 roku RMF FM miał najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

RMF zarobił 32 678 550 zł, czyli o 7,8 mln zł więcej niż w kwietniu 2005 – wynika z danych Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider Radio Zet, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 31 160 988 zł  (4,8 mln zł więcej).

- Rok temu w związku ze śmiercią Papieża RMF zawiesiło emisje reklam zaś budżety kwietniowe były realizowane w maju. Radio Zet też zawiesiło, ale zaległości zrealizowali jeszcze w kwietniu - wyjaśnia Krzysztof Nepelski, dyrektor marketingu radia RMF FM.

Swoje wyniki poprawiła również "Trójka" oraz "Jedynka".

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,5 mln rok temu do 3 mln zł.

  IV.2006TOP stacje radioweKoszt [zł]Razem: monitorowane stacje radiowe117 618 727 złRMF FM32 678 550 złZET31 160 988 złPR 35 256 595 złPR 14 130 440 złESKA Warszawa3 031 554 złESKA Wrocław2 525 782 złESKA Poznań2 043 433 złZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa1 961 606 złHIT FM (ESKA Trójmiasto)1 876 998 złWAWA1 819 444 zł

  IV.2005TOP stacje radioweKoszt [zł]Razem: monitorowane stacje radiowe90 915 434 złZET26 404 905 złRMF FM24 889 410 złPR 34 324 950 złPR 13 685 510 złESKA Warszawa2 479 582 złZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa1 933 465 złESKA Wrocław1 736 310 złESKA Poznań1 436 850 złWAWA1 107 057 złMUZYCZNE RADIO Jelenia Góra1 038 868 zł

 * - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny