Roaming Play

Pod tym hasłem rozpoczęła się kampania promująca wprowadzenie wPlay usługi roamingowej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania roamingowa obejmuje: radio, prasę, akcje w biurachpodróży, a także tradycyjny BTL.

Metryka:

Cel kampanii: poinformowanie o promocyjnej ofercie roamingowejPlayklient: P4przedstawiciel klienta: Aleksandra Borowiczagencja: AdWorksprzedstawiciel agencji: Magdalena Tuczyńskadyrektor kreatywny: Robert Witkowskidyrektor artystyczny: jw.copywriter: Sebastian Rawskimedia: prasa ogólnopolska, radio, ekrany LCD w biurach podróży i nalotniskach, outdoor przy lotniskach, POSMczas trwania: 18.06.-15.09.

Oferta Play pozwala na dzwonienie z Europy do Polski w cenachtakich samych jak wewnętrzne stawki krajowe promowana jest prostąheadlinową kreacją, której podstawowym wyróżnikiem jestwykorzystanie trudnych i niezrozumiałych dla szerszego gronaodbiorców, języków Unii Europejskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA