Nowa kampania marki Felix wystartowała właśnie w całej Europie. Robbie Williams tworzy w niej artystyczną kreację sceniczną, występując w krótkim filmie u boku kota Felixa.
- Zagadka rozwiązana! Jestem nowym głosem Felixa. Sam jestem od bardzo wielu lat fanem kotów, miałem wielu kocich przyjaciół i po wieloletniej obserwacji ich fascynujących zachowań, mogę śmiało powiedzieć, „Jak dobrze tak kotem być!” - komentuje cytowany w wydanym komunikacie Robbie Williams.
Piosenka przygotowana przez Williamsa opowiada o szczególnej więzi między zwierzętami domowymi, a ich właścicielami oraz celebruje uwielbiane, kocie zachowania.
- Felix napisał nam najlepszy scenariusz, dzięki któremu możemy mówić o uwielbianej przez koty karmie w towarzystwie cenionego Felixa– wyjątkowej postaci o międzynarodowej renomie. Teraz dołącza do niego gwiazda światowego formatu, jedyny w swoim rodzaju, Robbie Williams. Trzeba przyznać, że to doskonałe połączenie. Ta dwójka dowcipnisiów pasuje do siebie doskonale i wspaniale się uzupełnia - powiedział Fabio Degli Esposti, dyrektor marketingu Nestlé Purina.

Robbie Williams wcześniej występował w reklamach m.in. takich marek, jak Pilsner Urquell, Weight Watchers
U mnie nie ma problemu z odbiorem kanałów MUX-8 na antenie siatkowej z 30km od nadajnika. Nie trzeba żadnych anten na VHF. Natomiast same kanały są rzeczywiście ułomne jako wersje SD. Aż szkoda psuć wzrok na tej jakości.
U mnie nie ma problemu z odbiorem kanałów MUX-8 na antenie siatkowej z 30km od nadajnika. Nie trzeba żadnych anten na VHF. Natomiast same kanały są rzeczywiście ułomne jako wersje SD. Aż szkoda psuć wzrok na tej jakości.
Nie nie można tego widzieć inaczej , odpowiem na Twoje insynuacje , VHF jest pełnoprawnym pasmem telewizyjnym sugestie że ktoś coś oddał tv są nieprawdziwe. Raczej nastąpiło współdzielenie po wprowadzeniu DAB i są możliwości techniczne współistnienia 2 muxów tv i radiofonii DAB