Robert Stępniewski: z Hypermedia Isobar do Value Media

Robert Stępniewski objął stanowisko interactive media directora w domu mediowym Value Media. Poprzednio pracował w agencji interaktywnej Hypermedia Isobar.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako interactive media director w Value Media Robert Stępniewski będzie zajmował się koordynacją działań online działu client service dla obecnych klientów. Objęte przez niego stanowisko to nowa funkcja w strukturach firmy. – Zdecydowaliśmy się na stworzenie tego stanowiska i powierzenie go Robertowi Stępniewskiemu ze względu na jego bogate doświadczenie. Chcemy też duży nacisk położyć na dalszy rozwój performance marketingu, w tym działań SEM i SEO – uzasadnia Bartłomiej Kamiński, managing director Value Media.  

grafika

Robert Stępniewski poprzednio przez 10 lat pracował w agencji Hypermedia Isobar (wcześniej funkcjonującej pod nazwą Hypermedia), ostatnio pełniąc funkcję interactive media managera. Zajmował się m.in. zarządzaniem zespołem media planerów oraz przygotowywaniem i realizacją szkoleń z zakresu planowania mediów online dla klientów oraz wewnątrz firmy Odpowiadał również za bieżącą obsługę kluczowych klientów mediowych i rozwój performance marketingu. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"