Rodolphe Rodrigues globalnym szefem Havas Media Group ds. danych

Rodolphe Rodrigues, były global media director w AXA, współzałożyciel Weboramy i doktor fizyki molekularnej, objął nowo utworzone stanowisko global head of data w Havas Media Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Rodolphe Rodrigues poprowadzi wszystkie nowe projekty związane z danymi, obejmie nadzór nad inwestycjami i zespołami specjalistów w zakresie analizy, zarządzania danymi oraz tworzenia nowych modeli biznesowych. Do jego zadań będzie należało również zarządzanie oraz globalny rozwój DBI, jednostki wyspecjalizowanej w data driven marketingu.

Zajmie się też opracowaniem behawioralnej segmentacji odbiorców i strategii kontentowych dla klientów Havas Media Group na całym świecie.

Przez ostatnie cztery lata Rodrigues pracował w firmie AXA jako global media director. Wcześniej, od 1998 roku, zarządzał firmą Weboramą. Był jej współzałożycielem, a także pełnił funkcje prezesa, deputy CEO i product marketing directora.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych