Rusza cnbc.com telewizji CNBC

Globalna sieć telewizyjnych kanałów informacyjnych CNBC uruchomiła kampanię reklamową promującą start europejskiej wersji strony internetowej cnbc.com.

km
km
Udostępnij artykuł:

Za kreację kampanii odpowiedzialna jest agencja 18 Feet & Rising, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MPG. Warta 1,7 miliona euro akcja prowadzona jest w prasie (Financial Times, City AM, The Banker, fDi Magazine), telewizji i internecie.

Kampania potrwa do końca czerwca, a na jesień planowana jest jej druga faza.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?