Ruszyła kampania TV komunikująca nową cenę Carlsberga

Carlsberg od połowy lutego ma w Polsce nową cenę: 2,69 zł za półlitrową butelkę lub puszkę.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 1 marca ruszyła kampania telewizyjna komunikująca nową cenę. Informuje ona konsumentów o nowej cenie, w zaskakujący i zabawny sposób wykorzystując liczby 2, 6 i 9.

Kampania TV przygotowana została lokalnie w Polsce, autorem kreacji jest agencja Saatchi & Saatchi. Spoty 30’ i 15’ emitowane będą w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV7, TVP 3, TV4 oraz w wielu stacjach tematycznych. Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Zmianę ceny wspierają także działania BTL, oparte o hasło „Nowa cena! 2,69 zł - samo wpada do siatki”. Nowa cena jest także komunikowana na butelkach i puszkach 0,5l. Od połowy lutego aktywna jest również nowa odsłona strony www marki na www.carlsberg.pl.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"