Rynek urządzeń smart home z dwucyfrowym wzrostem do 2022 r.

W 2018 roku na świecie sprzedanych zostanie 643,9 miliona urządzeń przeznaczonych do obsługi inteligentnego domu, o 31 proc. więcej niż w roku 2017 - prognozuje firma badawcza IDC.

km
km
Udostępnij artykuł:
Rynek urządzeń smart home z dwucyfrowym wzrostem do 2022 r.

Do 2022 roku globalna sprzedaż urządzeń smart home, w tym m.in. inteligentnych głośników, produktów wideo, produktów oświetleniowych, inteligentnych termostatów, czy domowego monitoringu (czujniki drzwi/okien, zamki, kamery IP), ma rosnąć rocznie średnio o 20,8 proc., sięgając wówczas blisko 1,3 miliarda sztuk.

Najszybciej rosnącą kategorią omawianego rynku mają być w tym okresie inteligentne głośniki, takie jak Amazon Echo czy Google Home, z prognozowanym średniorocznym wzrostem o 39,1 proc. (blisko 100 mln sztuk w 2018 r. i 230,5 mln sztuk w 2022 r.).

Natomiast pod względem wielkości sprzedaży największą kategorią mają być urządzenia odpowiadające za domową rozrywkę wideo, takie jak telewizory smart i różnego rodzaju przystawki, np. Apple TV, Chromecast, czy Fire TV. W 2022 roku ich globalna sprzedaż ma sięgnąć 457,5 miliona sztuk, przy wzroście średnio rocznie o 10,9 proc.

grafika
km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami