Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na czekolady Wedla

Agencja Saatchi & Saatchi wygrała zorganizowany przez Cadbury Wedel przetarg na obsługę reklamową tabliczek czekoladowych Wedel.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Oprócz niej w przetargu brały udział agencje Publicis i Euro RSCG Warsaw.

„Cieszę się, że wygraliśmy ten przetarg gdyż jest to dowodem na to, że opracowana przez nas strategia komunikacyjna oraz pomysły kreatywne dotyczące tabliczek czekoladowych Wedla po raz kolejny znalazły uznanie w oczach klienta” – mówi Anna Pańczyk, Deputy Managing Director w Saatchi & Saatchi.

Szczegóły dotyczące pierwszej kampanii jaką agencja zrealizuje po wygranym przetargu nie zostały ujawnione.

Saatchi & Saatchi przygotowała wszystkie dotychczasowe kampanie tabliczek czekoladowych Wedla oprócz jednej, którą zrealizowała agencja DDB Warszawa.Poprzednia kampania tabliczek czekoladowych Wedla prowadzona pod hasłem „Więcej przyjemności” rozpoczęła się w maju 2005 r. Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała wtedy 3 różne spoty: Czekolady Truskawkowej, Czekolady Mlecznej i Czekolady z Orzechami. Celem kampanii było wzmocnienie wizerunku marki Wedel jako czekolady dającej więcej przyjemności. Stworzona przez agencję komunikacja wyróżniała czekolady Wedel spośród czekolad innych konkurencyjnych marek.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska