Sieć Vectra odświeżyła ofertę

Sieć kablowa Vectra wprowadziła nową, uproszczoną ofertę usług telewizyjnych, telefonicznych i internetowych. Towarzyszy jej zmiana wizerunku operatora i jego hasła na „Vectra. Prosty wybór”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Sieć Vectra odświeżyła ofertę

- Dziś świat telekomunikacji i mediów to wielość ofert, składanych z kilku usług w atrakcyjne pakiety. Tworząc nową ofertę oparliśmy się na szczegółowych badaniach potrzeb naszych klientów z różnych miast. Analizując je zauważyliśmy ich silną potrzebę uproszczenia procesu prezentowania usług i procesu wyboru przy zachowaniu różnorodności oferty i swobody podejmowania decyzji - wyjaśnia Michał Ciemiński, dyrektor marketingu i pełnomocnik zarządu ds. sprzedaży Vectry.

W ofercie telewizyjnej Vectry pojawi się nowy pakiet Super HD z 181 kanałami, w tym 47 w wersji HD, 27 sportowymi i 31 filmowymi. Wypełni on miejsce między pakietem Platynowym (154 kanałów) oraz VIP (z wszystkimi 202 kanałami operatora). Pozwoli on też w cenie abonamentu (99 zł) na dostęp do serwisów HBO GO i Filmbox Live.

Niebawem zwiększeniu ulegnie ogólna liczba kanałów HD oferowanych przez sieć do 56 (operator nie podaje jeszcze jakie stacje dołączy). O 20 do 50 wzrośnie również liczba programów telewizyjnych dostępnych na komputerach i urządzeniach mobilnych w usłudze TV Online.

W ramach oferty internetowej promowane będą trzy pakiety: 50 Mb/s (w miesięcznej cenie przy umowie na 24 miesiące za 50 zł), 100 Mb/s (70 zł) i 150 Mb/s (80 zł). Jednocześnie w każdym z tych pakietów zwiększony zostanie upload (odpowiednio do 5 Mb/s, 10 Mb/s oraz 15 Mb/s). Dostęp do internetu w mieszkaniach abonentów będzie realizowany poprzez router Wi-Fi bez dodatkowych opłat.

Sieć przygotowała nową ofertę telefoniczną. Jej podstawą będzie plan Domowy Bez Limitu, obejmujący nielimitowane połączenia komórkowe i stacjonarne w Polsce oraz stacjonarne do abonentów w krajach Unii Europejskiej, USA i Kanadzie. Kosztować on będzie przy umowie na dwa lata 40 zł miesięcznie. Zostanie on uzupełniony o plany Domowy 50 (w cenie 20 zł) oraz Domowy 250 (30 zł).

grafika

Wprowadzeniu odświeżonej oferty towarzyszy zmiana logo Vectry i nowa kampania reklamowa (dowiedz się więcej).

Sieć kablowa Vectra na koniec czerwca br. miała 909 424 abonentów (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta