Słodka Chwila w Internecie

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z uruchomieniem przez agencję Engine nowego serwisu internetowego Dr. Oetkera ruszyła internetowa kampania promocyjna jednoporcjowych kisieli i budyni Słodka-Chwila.

Oferta tej bardzo popularnej i lubianej słodkiej przekąski Dr. Oetkera została tego lata rozszerzona o 10 nowych wariantów smakowych: budynie i kisiele Słodka Chwila zostały wzbogacone bakaliami i kawałkami owoców.

Kampania, podczas której wykorzystane zostaną różne formy komunikacji (banery, brandmarki, mailing) prowadzona będzie do końca października w portalu Onet do oraz w najpopularniejszych polskich komunikatorach (Gadu-Gadu i Tlen). Jednym z jej elementów jest również sponsoring dwóch działów portalu Onet (Rozrywka i Kartki). Za kreację i produkcję wszystkich form reklamowych odpowiedzialna jest agencja Engine.

Kampania internetowa jest pierwszym tego typu przedsięwzięciem w historii Dr. Oetkera, wprowadzona została jako uzupełnienie trwających od kilku tygodni działań promocyjnych Słodkiej Chwili poza Internetem.

Celem kampanii internetowej jest przede wszystkim promocja nowych kisieli i budyni z dodatkami Słodka Chwila. Jednocześnie jej zadaniem jest zapoznanie użytkowników z nowym, zmodernizowanym serwisem Dr. Oetkera, który oferuje pełne informacje o produktach (w tym obszerne dane logistyczne dla handlowców), kilkaset przepisów na smaczne dania dla całej rodziny oraz wiele porad kulinarnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"