"Słowa mają moc" w reklamie Scrabble

Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa gry Scrabble. Za jej przygotowanie odpowiadają Coollective i Abstra.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Reklama przedstawia trzypokoleniową rodzinę, spędzającą święta razem, tak naprawdę jednak osobno. Nagle jedno z dzieci odkrywa pod choinką nierozpakowany prezent, który umknął ich uwadze - to planszówka Scrabble. Członkowie rodziny porzucają to, co robili do tej pory i zaczynają wspólną grę. Dołącza  do nich nawet Święty Mikołaj. Spot kończy hasło „Scrabble – słowa mają moc”.

Spot emitowany jest w TVN i TVP.

„Scrabble – słowa mają moc” to pierwszy spot reklamowy przygotowany do emisji w telewizji linearnej, który zrealizowała Grupa Abstra. Kreacją zajęła się agencja Coollective, reżyserem spotu jest Tomasz Nalewajek.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów