Słuchacze w wieku od 50 do 69 lat stawiają na RMF FM i Jedynkę

W IV kwartale 2014 roku i I kwartale 2015 roku liderem ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 50 do 69 lat było RMF FM. Największy wzrost odnotowało VOX FM, zaś najwięcej straciło Muzo - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pozycja lidera w okresie od października 2014 roku do marca 2015 roku pod względem udziału słuchania należała do RMF FM. Stacja ta zanotowała udział w rynku radiowym w grupie wiekowej od 50 do 69 lat na poziomie 20,2 proc., po wzroście w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,76 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie drugie miejsce należało do Jedynki, która miała 18,7 proc. udziału, a rok wcześniej było to 18,8 proc. Ostatnią pozycję na podium zajęło Radio ZET (13,4 proc.; w dół o 6,94 proc.).

Czołową piątkę uzupełniają: sieć Audytorium 17 (10,0 proc.; + 1,01 proc.) oraz Trójka (8,1 proc.; - 10,00 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/osoby-od-30-do-49-lat-wybieraja-rmf-fm-vox-fm-wygrywa-z-jedynka ##

Największym wzrostem udziału pochwalić się mogło VOX FM, którego średni wynik powiększył się o 275 proc. do 1,5 proc. Stacja ta awansowała z miejsca piętnastego na jedenaste.

Z kolei najwięcej straciło MUZO, które spadło z pozycji 19. na 21. - ostatnią. Średni wynik tej stacji teoretycznie zmniejszył się o 100 proc. do 0,00 proc. udziału.

Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w I kwartale 2015 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski