„Smak inspiracji, smak wygranej!" hasłem loterii Winiary

Firma Nestlè Polska ponownie powierzyła agencji Unique One opracowanie loterii audioteksowej dla marki Winiary pod hasłem „Smak inspiracji, smak wygranej!".

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ogólnopolska loteria dotyczy wszystkich majonezów marki Winiary. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 marca i potrwa do 16 kwietnia 2022 roku.

Zasady loterii Winiary

Aby wziąć udział w loterii należy (w okresie przyjmowania zgłoszeń), jednorazowo kupić dowolny majonez WINIARY i wysłać SMS o treści WINIARY.numer z dowodu zakupu pod numer 70996 (koszt SMS’a 0,62zł z VAT).

 Konsument od razu dowiaduje się czy wygrał jedną z ponad 2000 nagród natychmiastowych, którymi są m.in.: zestawy garnków Zwieger, blender Russell Hobbs albo 50 zł na zakupy. Prawidłowe zgłoszenie bierze również udział w losowaniu nagrody głównej - samochodu Kia Stonic albo gotówki 80 000 zł. Loteria audioteksowa skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

 Agencja Unique One odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i ob-sługę loterii. Loterię wspierają kampania reklamowa w social media, Internecie oraz w telewizji.

Za kampanię telewizyjną odpowiedzialna jest agencja Publicis, za zakup mediów odpowiada Thrive Tru.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję