Smartfonowa para i blogerki reklamują „modę na sprytne zakupy” na Allegro (wideo)

Startuje jesienna kampania Allegro.pl reklamująca ofertę odzieżową oraz koncepcję smart shoppingu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy”, wspólnie z działem marketingu portalu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Smartfonowa para i blogerki reklamują „modę na sprytne zakupy” na Allegro (wideo)

W kampanii reklamowana jest promocyjna oferta Allegro.pl obejmująca produkty odzieżowe marek takich jak m.in. Wittchen, Gino Rossi, Monnari i Batycki. Promocja potrwa do końca października.

grafika

Jednocześnie kampania promuje koncepcję smart shoppingu, czyli sprytnych, wygodnych i oszczędnych zakupów na Allegro, m.in. poprzez aplikację mobilną portalu.

W spotach telewizyjnych występują smartfony i tablety zachowujące się jak ludzie. Taki format reklamowy pierwszy raz pojawił się w wakacyjnej kampanii Allegro (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).

Nowa kampania od początku września jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne z oferty TVP, TVN, IDMnetu i Atmediów; product placement w „Pytaniu na śniadanie” i „Top model”), internecie (m.in. portale WP.pl, Onet i Interia, strony z sieci reklamowych Goldbach Audience, Evolution Media Net i IDMnet, YouTube, VoD.pl, Player.pl, serwisy mobilne) oraz prasie (Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Dobre Rady, Twój Styl, Cosmopolitan, Grazia, Glamour, Flesz Gwiazdy & Styl, InStyle, Wysokie Obcasy, Hot Moda, Claudia, Show, Joy, Viva, Avanti, Olivia, Elle, Party Życie Gwiazd, Świat Kobiety, Gala, Zwierciadło, Pani, Flesz).

grafika

Akcje obejmie też konkurs dla fanów Allegro w serwisach społecznościowych. W ramach zabawy zainteresowani użytkownicy od 8 września będą przechodzić metamorfozy modowe pod okiem popularnych blogerek: Charlize Mystery, Macademian Girl i Fashionelki.

grafika

Koncepcją kreatywną kampanii i produkcją spotów zajęła się agencja Bardzo, za działania w internecie odpowiada agencja Tribal DDB, a za zakup mediów - dom mediowy Universal McCann. Całość nadzoruje dział marketingu Allegro.pl.

W maju br. Allegro.pl odwiedziło 11,96 mln internautów (real users), którzy wykonali w serwisie 2,45 mld odsłon, a każdy spędził w nim średnio dwie godziny oraz 57:12 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki). Portal zanotował również  110,9 mln krajowych odsłon mobilnych (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?