Śmietanki Łaciate reklamowane w telewizji

Ruszyła kampania promująca Śmietanki Łaciate (SM Mlekpol) o pojemności 0,5 l i zawartości tłuszczu 12 proc. i 18 proc.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Śmietanki Łaciate reklamowane w telewizji

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumenta na uniwersalność oraz mnogość kuchennych rozwiązań ze śmietanką Łaciatą w roli głównej.

Śmietanki Łaciate 12% i 18% są promowane poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat-u, TVN-u oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w internecie - kampania display, social media, YouTube.

Ważnym elementem kampanii jest platforma najlepszewkuchni.pl, gdzie konsumenci znajdą przepisy na pyszne i zdrowe posiłki w tradycyjnej, jak i nowej odsłonie. Na stronie zamieszczane są również inspiracje kulinarne z użyciem śmietanek Łaciatych.

Działania promocyjne zaplanowane są do 8 listopada 2020.

Obsługą reklamową marki Łaciate zajmują się Leo Burnett i dom mediowy Wavemaker.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska