Spacecamp dla Mastercard

Agencja Spacecamp zajmuje się obsługą digitalową polskiego oddziału Mastercard.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Spacecamp dla Mastercard

Wchodząca w skład holdingu Brand New Galaxy agencja Spacecamp została wybrana przez warszawskie biuro Mastercard do długofalowej współpracy, w ramach której jest odpowiedzialna za szereg działań digitalowych, w tym prowadzenie stron związanych z programem lojalnościowym "Mastercard Bezcenne Chwile", kampanię performance’ową, SEO, optymalizację UX/UI oraz CX, content marketing, a także analitykę i raportowanie. Jednocześnie po stronie Spacecamp leży przygotowywanie materiałów mediowych, jak również bieżący konsulting.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/brand-new-galaxy-global-partnership-office-szef-adil-khan ##

Spacecamp z nowym klientem

- Z dużą sympatią obserwujemy rozwój Spacecamp w ostatnich latach, patrząc jak „przemeblowuje” rynek agencyjny. Teraz powierzamy Spacecamp szeroki zakres działań digitalowych w wielowątkowych i często bardzo złożonych technologicznie projektach. Jestem przekonany, że to start bardzo owocnej współpracy, która przełoży się na doświadczenia klientów i innowacyjne projekty, którymi zaskoczymy rynek - mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard.

Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/anna-panczyk-bng-holding-rada-nadzorcza-kto-to-jest-grey ##

Spacecamp jest globalną agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu i dostarczaniu kompleksowych rozwiązań end-to-end.Pracuje dla takich klientów jak 3M, Bayer, Żabka, Coty, Electrolux, Riot Games, Uber czy Wella. Holding Brand New Galaxy, którego Spacecamp jest częścią, został niedawno kupiony przez amerykańską sieć Stagwell Media Network.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"