Spada sprzedaż tygodników telewizyjnych, liderem „Tele Tydzień”

W październiku br. prawie wszystkie tygodniki z programem telewizyjnym zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Tele Max”. Zyskał jedynie „Program TV”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w październiku br. uplasowała się na poziomie 951 533 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca ub.r. o 5,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,19 proc., sprzedając się średnio w liczbie 391 323 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem spadła w analizowanym okresie o 11,56 proc. do 175 678 egz. - był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

Z kolei jedyny wzrost średniej sprzedaż ogółem zanotował znajdujący się na miejscu ostatnim magazyn „Program TV” (Press-Media). Jego wynik w październiku br. poszedł do góry o 10,54 proc. do 127 016 egz.

Również w październiku br. w porównaniu do września br. prawie wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Super TV” (Wydawnictwo Bauer). Z kolei także i w tym rankingu jedynym wzrostem pochwalić się mógł tygodnik „Program TV” - wyniósł on 5 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię