Specjal w nowej kampanii zachęca „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ"

Marka piwa Specjal (Grupa Żywiec) w nowej kampanii „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ” zaprasza Polaków do odwiedzenia swojego regionu. Działania prowadzą VMLY&R, Roots i Starcom. Akcję wspierają lokalne organizacje turystyczne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Komunikacja obejmuje ogólnopolski digital, regionalną kampanię w social mediach oraz działania PR.

Reklamy przedstawiają różne atrakcje północnej Polski, a kampania digitalowa odsyła wprost na portale turystyczne każdego z województw: pomorskie.travel, mazury.travel oraz kujawsko-pomorskie.travel. Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje, jak m.in. co zwiedzić, jak dojechać, gdzie się zatrzymać, co i gdzie zjeść, z jakich atrakcji skorzystać.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tak-wspieramy-naszych-reklama-piwa-specjal ##

Specjal wspiera lokalną turystykę

- W czasach, gdy branża turystyczna przeżywa trudności, kampania Specjala ma na celu wsparcie turystyki w regionie. Dlatego partnerami akcji są organizacje, które na co dzień działają w zakresie promocji regionu - mówi Magdalena Cichocka-Fronc, senior brand manager marki Specjal. - Ruch z całej kampanii internetowej kierujemy bezpośrednio na prowadzone przez tej organizacje strony z informacjami turystycznymi. Liczymy, że zasięg kampanii przełoży się na większe zainteresowanie Północą Polski - podkreśla.

Partnerem kampanii są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna.  

Kampania realizowana jest przez: agencję VMLY&R – kreacja, digital&social media, agencję Roots – media relations oraz działania z Partnerami oraz dom mediowy Starcom – planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"