Specjal w nowej kampanii zachęca „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ"

Marka piwa Specjal (Grupa Żywiec) w nowej kampanii „Nie wyjeżdżaj daleko, odkryj Naszą Północ” zaprasza Polaków do odwiedzenia swojego regionu. Działania prowadzą VMLY&R, Roots i Starcom. Akcję wspierają lokalne organizacje turystyczne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Komunikacja obejmuje ogólnopolski digital, regionalną kampanię w social mediach oraz działania PR.

Reklamy przedstawiają różne atrakcje północnej Polski, a kampania digitalowa odsyła wprost na portale turystyczne każdego z województw: pomorskie.travel, mazury.travel oraz kujawsko-pomorskie.travel. Znajdują się tam wszystkie niezbędne informacje, jak m.in. co zwiedzić, jak dojechać, gdzie się zatrzymać, co i gdzie zjeść, z jakich atrakcji skorzystać.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tak-wspieramy-naszych-reklama-piwa-specjal ##

Specjal wspiera lokalną turystykę

- W czasach, gdy branża turystyczna przeżywa trudności, kampania Specjala ma na celu wsparcie turystyki w regionie. Dlatego partnerami akcji są organizacje, które na co dzień działają w zakresie promocji regionu - mówi Magdalena Cichocka-Fronc, senior brand manager marki Specjal. - Ruch z całej kampanii internetowej kierujemy bezpośrednio na prowadzone przez tej organizacje strony z informacjami turystycznymi. Liczymy, że zasięg kampanii przełoży się na większe zainteresowanie Północą Polski - podkreśla.

Partnerem kampanii są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna.  

Kampania realizowana jest przez: agencję VMLY&R – kreacja, digital&social media, agencję Roots – media relations oraz działania z Partnerami oraz dom mediowy Starcom – planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały