Spory zysk Netii

Netia SA mogła w I kw. 2005 roku zanotować od 19,7 mln zł do 32,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy konsensusie na poziomie 25,95 mln zł wobec 32,3 mln zł zysku zanotowanego w analogicznym okresie 2004 roku, prognozują analitycy

ISB
ISB
Udostępnij artykuł:

  Analitycy z czterech domów maklerskich uwzględnionych w analizie szacują, że przychody grupy w pierwszym kwartale wyniosą 233,5-243,1 mln zł, przy konsensusie na poziomie 236,52 mln zł wobec 212,0 mln zł w analogicznym okresie 2004 roku.

Netia opublikuje wyniki za pierwszy kwartał w środę, 11 maja.

W pierwszym kwartale 2005 roku Netia mogła osiągnąć skonsolidowany zysk operacyjny w wysokości 21,5-33,4 mln zł, przy konsensusie na poziomie 25,1 mln zł wobec 23,6 mln zł zysku rok wcześniej.

Zdaniem analityków wzrost przychodów ze sprzedaży w relacji do I kwartału 2004 jest przede wszystkim efektem niskiej bazy. "Na początku 2004 roku spółka realizowała znacząco niższe (13%) przychody z preselekcji, interkonektu i transmisji danych" - uważają analitycy jednego z największych krajowych domów maklerskich.

Według nich w krótkim horyzoncie czasowym nie widać zagrożeń dla poziomu marży EBITDA spółki, która powinna utrzymać się na poziomie 35%. "W wynikach kwartalnych będziemy zwracali uwagę na liczbę abonentów. IV kwartał w tym względzie wskazał, że spółka przestaje pozyskiwać nowych klientów biznesowych" - dodają analitycy.

W całym roku, zdaniem analityków, z uwzględnionych czterech domów maklerskich grupa Netii może uzyskać od 75,7 mln zł do 140,0 mln zł, przy konsensusie na poziomie 117,17 mln zł zysku netto.

ISB
Autor artykułu:
ISB
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?