„Sprawa dla reportera” najchętniej oglądanym programem interwencyjnym

W bieżącym roku wśród magazynów reporterskich największą widownię gromadzi „Sprawa dla reportera” nadawana w TVP1 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność programu Elżbiety Jaworowicz w okresie od 1 stycznia do 25 lutego 2014 roku wyniosła 3,71 mln widzów, co przełożyło się na 25,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP1 oglądać można w czwartki o godz. 21.25.

Drugie miejsce zajmuje emitowany we wtorki o 21.45 w TVP2 „Magazyn Ekspresu Reporterów”, którego średnia widownia w nowym roku wynosi 2,99 mln osób (23,30 proc. udziału). Na ostatnim miejscu podium plasuje się pokazywany przez TVN magazyn „Uwaga” (2,61 mln widzów; 15,84 proc. udziału). Oglądać można go codziennie około 19.50.

Dalsze lokaty zajmują takie programy jak: „Interwencja” (emisja w dni powszednie o 16.15; 1,78 mln widzów; 18,59 proc. udziału) oraz „Polska non stop” (dni powszednie o 16.40; 779 tys.; 7,44 proc.). Pierwszy nadawany jest na antenie Polsatu, a drugi w TVP1.

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera należy do „Magazynu Ekspresu Reporterów” (967 tys. widzów; 17,07 proc. udziału). Drugie miejsce zajmuje tutaj „Uwaga” (964 tys.; 15,49 proc.). Z kolei na ostatniej lokacie podium klasyfikowana jest „Sprawa dla reportera” (868 tys.; 14,04 proc.).

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu