Starcom MediaVest Group obronił obsługę mediową Grupy Lotos

Starcom MediaVest Group będzie nadal obsługiwać Grupę Lotos w zakresie planowania i zakupu mediów do jej kampanii reklamowych. W finale przetargu SMG pokonała Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom MediaVest Group obronił obsługę mediową Grupy Lotos

Grupa Lotos prowadziła przetarg na kompleksową obsługę mediową. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w jego finale uczestniczyły dwa domy mediowe: Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska) i Starcom MediaVest Group. Ten ostatni bronił budżetu marketera - planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dla niego nieprzerwanie od 2011 roku.

Obsługą Lotosu zajmie się należąca do SMG spółka Starcom. Przetarg koordynowała firma Media Strategy.

Pod koniec marca br. Grupa Lotos rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną obejmującą ATL, BTL i digital. Wybrała w nim agencję Young&Rubicam Poland.

Ostatnio Lotos pracował m.in. z agencją OS3 - projektowo przy kampanii „Pomaganie przez tankowanie".

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem