Starcom obronił budżet mediowy USP Zdrowie

Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Pracuje dla niej nieprzerwanie od 2004 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozstrzygniętym właśnie przetargu USP Zdrowie, trwającym od marca br., Starcom wygrał z PHD, Maxusem i Carat Polska (ostatnia z firm znalazła się ze Starcomem w etapie finałowym). Oferty wszystkich domów oceniane były w trzech wymiarach: strategii mediowej dla dwóch wybranych marek z portfolio firmy, dedykowanego zespołu i warunków współpracy oraz oferty cenowej zakupu mediów. W przetargu marketerowi doradzała firma audytorska IAM

Starcom oprócz planowania i zakupu mediów zajmuje się dla USP Zdrowie realizacją zaawansowanych projektów badawczych i analitycznych (w ramach swojej agencji Quest) oraz planowaniem komunikacji w mediach cyfrowych i społecznościowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?