Starcom obronił budżet mediowy USP Zdrowie

Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Pracuje dla niej nieprzerwanie od 2004 roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozstrzygniętym właśnie przetargu USP Zdrowie, trwającym od marca br., Starcom wygrał z PHD, Maxusem i Carat Polska (ostatnia z firm znalazła się ze Starcomem w etapie finałowym). Oferty wszystkich domów oceniane były w trzech wymiarach: strategii mediowej dla dwóch wybranych marek z portfolio firmy, dedykowanego zespołu i warunków współpracy oraz oferty cenowej zakupu mediów. W przetargu marketerowi doradzała firma audytorska IAM

Starcom oprócz planowania i zakupu mediów zajmuje się dla USP Zdrowie realizacją zaawansowanych projektów badawczych i analitycznych (w ramach swojej agencji Quest) oraz planowaniem komunikacji w mediach cyfrowych i społecznościowych.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta