Starcom obsługuje mediowo Multikino

Multikino, sieć multipleksów, rozpoczęła kompleksową współpracę z Starcom w zakresie planowania i zakupu mediów.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Starcom realizuje trwającą właśnie kampanię wizerunkową Multikina.

 - Przekonał mnie media plan przygotowany przez Starcom właśnie dla kampanii wizerunkowej Multikina oraz rekomendacja Starcomu przez innych klientów – komentuje powody nawiązania współpracy ze Starcomem Edyta Pawłowicz, Kierownik ds. marketingu Multikina. Dotychczas Multikino współpracowało z domem mediowym Easymedia.

W tym roku marketer zamierza istotnie zwiększyć nakłady na reklamę Multikina.

 - Wydatki reklamowe tegoroczne będą znacznie wyższe niż w roku ubiegłym, ten rok jest bardzo ważny dla marki. Multikino kończy 10 lat, będzie to rok wielkich wydarzeń dla publiczności Multikina. Planujemy otworzenie 5 nowych kin, między innymi dlatego początek roku zaczął się kampanią wizerunkową – dodaje Edyta Pawłowicz.

W zakresie strategii i kreacji Multikino współpracuje od ub.r. z agencją reklamową Take Five. 

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?