ROZWIŃ

Startup Collider - nowy program PwC dla start-upów z Europy Środkowo-Wschodniej

Firma doradcza PwC otworzyła w Polsce program Startup Collider, którego celem jest wspieranie i promowanie start-upów z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Pierwszą grupę programu Startup Collider stanowić będą start-upy związane z sektorem fintech. 10 wybranych start-upów zostanie zaproszonych na trzymiesięczny program, w trakcie którego każdy z nich pod okiem mentorów będzie poznawał potrzeby swoich klientów, dopracowywał swój model biznesowy, analizował rynki pod kątem ich potencjału i poznawał zagadnienia prawne związane z rodzajem planowanej działalności.

Najlepsze start-upy będą miały możliwość skorzystania ze współpracy z PwC i wprowadzenia swoich produktów czy usług zarówno na rynki w Europie Środkowo-Wschodniej, jak i globalnie.

Start-upy wybrane do programu akceleracji znajdą się pod opieką dwóch dedykowanych mentorów, spośród których jeden jest ekspertem zewnętrznym, drugi zaś z ramienia PwC związanym z branżą, w której start-up będzie działał.

Rekrutacja do programu jest już otwarta i odbywa się za pośrednictwem strony startupcollider.pwc.com.

Każdy roczny cykl programu Startup Collider obejmuje trzymiesięczny etap akceleracji w ramach stacjonarnego "bootcampu", podczas którego przedsiębiorcy spotykają się z ekspertami PwC i różnymi jednostkami biznesowymi, aby zgromadzić jak najwięcej informacji. Po tak rozbudowanym programie następuje 6- lub 9-miesięczny etap wchodzenia na rynek, w trakcie którego PwC będzie wspierało start-upy w finalizacji koncepcji i pierwszej sprzedaży.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)
Rumburak
8 lat temu

@hb - „I super. Jak najdalej od tonącej WP. Powodzenia!” Nie utonie, za duża skala.

hb
8 lat temu

I super. Jak najdalej od tonącej WP. Powodzenia!

Levis
8 lat temu

No i bum. Powodzenia.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Polski e-sklep modowy urósł dzięki sneakersom. Mniej na marketing

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Jakub Jankowski nowym CEO Inter IKEA Group

Polanex klientem BeDigital

Polanex klientem BeDigital

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

5. edycja PR Wings z rekordową liczbą zgłoszeń

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów

Na Allegro ubywa miejsca dla InPostu. Będzie więcej nowych automatów