Statystyki i wyszukiwarki idą w parze

Współpraca dwóch firm internetowych NetSprint.pl i stat.pl

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firmy NetSprint.pl i stat.pl zawarły porozumienie na mocy, którego wszystkie z ponad 120 partnerskich witryn NetSprint.pl mogą skorzystać z oferty stat.pl na preferencyjnych warunkach.

Oferta dotyczy najbogatszej wersji statystyk stat.pl - statBiznes - a każdy Partner NetSprint.pl może po zarejestrowaniu swojej witryny korzystać bezpłatnie ze statystyk przez okres pierwszego miesiąca, po czym w przypadku wyrażenia zainteresowania dalszym użytkowaniem systemu otrzymuje 25% rabat od abonamentu.

"Bardzo ważne jest dla nas, aby dzięki współpracy z NetSprintem, nasi Partnerzy zyskiwali istotne i mierzalne korzyści wykraczające poza możliwość prezentacji wyników wyszukiwania na swoich stronach. Dużą wartością jest dla nas wzrost popularności i funkcjonalności serwisów korzystających z naszej wyszukiwarki. Z całą pewnością, możliwość stałego monitorowania i analizowania zachowania Użytkowników, które umożliwiają statystyki dostarczane przez stat.pl, może w dużym stopniu pomóc nam i naszym Partnerom w realizacji tego celu" - mówi Artur Banach z NetSprint.pl.

Stat.pl oraz NetSprint.pl stworzyły wspólną stronę internetowa http://netsprint.stat.pl, na której każdy Partner NetSprint.pl może zarejestrować swoją witrynę i skorzystać ze specjalnej oferty.

 "Ta współpraca, to nie tylko porozumienie firm, ale dowód na to, że wiarygodne statystyki są bardzo istotne w wykorzystaniu wyszukiwarek, jako narzędzia promocji w internecie" - Jarosław Kownacki, stat.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska