Były szef Nielsena pokieruje koncernem Thomson Reuters. Zastąpi odchodzącego Jima Smitha

Steve Hasker został nowym szefem koncernu Thomson Reuters, do którego należy między innymi agencja informacyjna Reuters. W przeszłości Hasker kierował firmą analityczną Nielsen, na stanowisku zastąpi Jima Smitha, który zostanie prezesem Thomson Reuters Foundation.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Doniesienia na temat tego, że Jim Smith, obecny szef koncernu Thomson Reuters ma odejść ze swojego stanowiska pojawiły się w październiku 2019 r. Wówczas jednak zarówno firma, do której należy m.in. agencja informacyjna Reuters, jak i sam zainteresowany zaprzeczyli podobnym planom.

Steve Hasker na czele Thomson Reuters

Teraz Thomson Reuters potwierdził oficjalnie, że jego nowym dyrektorem wykonawczym zostanie Steve Hasker. 50-letni menedżer był w przeszłości szefem firmy analitycznej Nielsen, ostatnio zaś  pracował w zarządzie agencji CAA i był doradcą w funduszu TPG Capital.

Według zapowiedzi Steve Hasker przejmie nowe obowiązki od połowy marca 2020 r., zaś odchodzący z fotela CEO Jim Smith pozostanie w firmie jako szef Thomson Reuters Foundation.

Obiecujące wyniki

Według informacji podanych przez Thomson Reuters przejęcie kierownictwa przez Steve’a Haskera to nie jedyna zmiana personalna w firmie. Z funkcji dyrektora finansowego koncernu odchodzi także Stephane Bello, który zostanie zastąpiony przez Mike’a Eastwooda.

Thomson Reuters ujawnił też niektóre wyniki finansowe. W IV kwartale 2019 r. koncern zanotował przychody w wysokości 1,58 mld dol., zaś skorygowany zysk spółki wzrósł do 216 mln dol. w porównaniu z kwotą 135 mln dol. osiągniętą rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały