Supremum Group dla Kryniczanki

Krakowska agencja reklamowa Supremum Group wygrała przetarg na kompleksową obsługę Uzdrowiska Kryniczanka-Żegiestów S.A.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowych działań reklamowych dla sztandarowych marek  należących do Uzdrowiska – wód mineralnych „Kryniczanka”, „Słotwinka”, „Jan” oraz „Zuber”.

Głównym założeniem współpracy jest wzmocnienie wizerunku marki oraz zaprezentowanie nowej butelki produktu.

Opracowana przez Supremum Group kampania obejmuje, oprócz przeprowadzenia działań reklamowych, również określenie strategii marketingowej dla wszystkich marek skupionych wokół Uzdrowiska Kryniczanka-Żegiestów S.A.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP