Sylwia Dobkowska objęła stanowisko brand PR coordinator w Danone

Do zespołu public relations firmy Danone dołączyła Sylwia Dobkowska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako koordynator ds. PR marki przejęła dotychczasowe obowiązki Moniki Olszewskiej, która rozstała się z koncernem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sylwia Dobkowska objęła stanowisko brand PR coordinator w Danone
Sylwia Dobkowska

Dobkowska jako brand PR coordinator jest odpowiedzialna za komunikację produktów Danone, Danio, Danonki, Activia, Actimel, Gratka, Fantasia i Alpro.

Sylwia Dobkowska od 2015 roku pracowała jako senior konsultant w agencji Publicis Consultants, w której opiekowała się markami z branży alkoholowej (Stock Polska) i AGD (BSH). Organizowała premiery i spotkania prasowe dla takich marek jak Siemens, Bosch czy Altax.

Wcześniej była konsultantem w MSL Warsaw, gdzie prowadziła biuro prasowe marki MPM. Współtworzyła społeczną kampanię Ministerstwa Zdrowia „Wyloguj się do życia”. Pracowała także dla takich klientów jak: Ferrero, Leclerc, Budimex i Groupon.

Z branżą PR związana od 2013 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"