Sysomos: 53 mln wpisów dziennie na Twitterze

Każdego dnia w serwisie społecznościowym Twitter umieszczanych jest około 53 miliony wiadomości.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

To o 30 proc. więcej niż na początku grudnia zeszłego roku (40 mln) - wynika z danych firmy Sysomos. W styczniu liczba wpisów wzrosła o 22,7 proc., w lutym o 13 proc., a a w marcu o 14,6 proc.

Szybszy wzrost obserwowany jest poza USA, gdzie w styczniu liczba tzw. 'tweets' zwiększyła się wobec grudnia o 13 proc., podczas gdy za oceanem o 10 proc. W lutym odnotowano wzrost odpowiednio o 9 i 4 proc., a w marcu o 8 i 5 proc.

Z danych Sysomos wynika również, że najbardziej aktywnymi użytkownikami popularnego mikrobloga są osoby, które korzystają z niego dłużej niż dziewięć miesięcy. Są oni odpowiedzialni za 41,6 proc. wszystkich wpisów na Twitterze. Następni pod tym względem są użytkownicy korzystający z serwisu krócej niż trzy miesiące (22,0 proc. wpisów), od sześciu do dziewięciu miesięcy (20,5 proc.) oraz od trzech do sześciu miesięcy (15,9 proc.).

Firma Sysomos poddała analizie ponad miliard wpisów umieszczonych na stronach Twittera w ciągu ostatnich czterech miesięcy.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji