T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)

Ruszyła teaserowa odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile, w której operator zwraca uwagę na wybrane problemy w zakresie obsługi klientów telekomów. Akcję realizują departament zarządzania marką T-Mobile, DDB&Tribal, Mindshare oraz VMLY&R.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)

Fazę teaserową promują cztery 15-sekundowe spoty telewizyjne. Wykorzystują komentarze z social mediów, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi stałego klienta, infolinii czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa napis „Nonsens”.

Spoty trafiły do emisji w telewizji, na nośnikach digital OOH oraz kanałach digital, w tym social mediach. Operator przygotował też specjalną stronę internetową beznonsensow.pl, której zawartość będzie się poszerzać sukcesywnie z rozwojem akcji.

Pierwsza faza kampanii potrwa do 1 kwietnia 2019 r.

- Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna - mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.

Gwiazdą Monika Brodka

Główna kampania ruszy od wtorku 2 kwietnia. Obejmie emisję 45-sekundowego spotu, który wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a wystąpi w nim piosenkarka Monika Brodka.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB&Tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, kampanię digital i social media realizuje VMLY&R.

W 2018 r.  T-Mobile Polska wypracował przychody w wysokości 6,5 mld złotych, ale wskaźnik EBITDA okazał się w skali roku niższy o 6,7 procent. Operator ma obecnie ponad 10,7 mln użytkowników, o 333 tys. więcej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"