T-Mobile sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy przez dwa lata

PTC podpisała ze spółką Ekstraklasa umowę, w ramach której T-Mobile przez dwa lata będzie obecne w nazwie i identyfikacji wizualnej tych rozgrywek. Kwota, którą sponsor przekaże klubom, będzie zależeć m.in. od popularności i wizerunku ligi.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

T-Mobile Ekstraklasa - taką nazwę przez najbliższe dwa lata będzie nosić polska Ekstraklasa piłkarska. Marka, która z początkiem czerwca zastąpiła Erę, znalazła się też w logotypie rozgrywek. W tym celu zmodyfikowano niedawno wprowadzoną identyfikację wizualną ligi (więcej o niej). Ponadto T-Mobile będzie obecne na strojach wszystkich piłkarzy Ekstraklasy, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.

PTC prowadziła ze spółką Ekstraklasa rozmowy dotyczące tego sponsoringu od kilku miesięcy. Za granicą T-Mobile jest bowiem mocno kojarzone z futbolem, będąc sponsorem m.in. Bayernu Monachium i pierwszej ligi austriackiej. Natomiast Ekstraklasa nie miała sponsora tytularnego od trzech lat, kiedy nie przedłużono współpracy z Orange.

grafika

- T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje futbol, miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów - tak opisuje sens tego sponsoringu Grzegorz Bors, członek zarządu oraz dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w PTC. „Zaangażowanie w wydarzenia sportowe jest jedną z podstawowych aktywności sponsoringowych i społecznych, jakie podejmuje T-Mobile na świecie, a teraz również w Polsce” - czytamy w komunikacie firmy.

Zgodnie z umową część środków finansowych, jakie PTC przekaże w ramach sponsoringu Ekstraklasie i jej klubom, zależeć będzie od czynników takich jak m.in. popularność i wizerunek rozgrywek. Przy czym telekom deklaruje, że niezależnie od działań typowo sponsoringowych zamierza włączyć się w promowanie piłki nożnej i T-Mobile Ekstraklasy, wykorzystując nowoczesne technologie. PTC informuje, że planuje umożliwić kibicom lepszy dostęp do informacji i materiałów poświęconych futbolowi. Na razie nie podaje jednak konkretów na ten temat.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych