TBM wybiera Quality Public Relations

Od początku sierpnia agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do spółki TBM.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TBM wybiera Quality Public Relations
Shutterstock.com

Agencja jest odpowiedzialna za komunikację z mediami online, offline oraz z influencerami.

Tygryski to marka przekąsek bezglutenowych dla dzieci. Crunlight to przekąski dla energicznych kobiet.

Łapsy to brand TBM o najszerszym asortymencie, w którego skład wchodzą: prażynki, chrupki kukurydziane, popcorn do mikrofali, orzeszki i paluszki. Aktualnie marka przechodzi rebranding i jednym z zadań agencji będzie pomoc w wypromowaniu planowanych działań.

Quality PR wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki