TechnoAd Network z pakietami Bizz, Kobieta i Facet

W TechnoAd Network, sieci reklamowej obejmującej mobilne serwisy i aplikacje Grupy Interia.pl, wyodrębniono trzy nowe pakiety: Techno Bizz, Techno Kobieta i Techno Facet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pakiety Techno Bizz, Techno Kobieta i Techno Facet zapewniają dotarcie do konkretnych grup docelowych: odbiorców biznesowych, kobiet i mężczyzn. - Dzięki poszerzeniu naszej oferty, teraz także marki lifestylowe będą mieć okazję do promocji w serwisach Grupy Interia.pl - przekonuje Radosław Włoda, dyrektor TechnoAd Network.

W sierpniu br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 76,5 mln krajowych odsłon mobilnych i 3,08 mln krajowych cookies mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

Anna Gajewska z awansem w oLIVE media

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

"Marka osobista" – nowy podcast w Onet Audio

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Emilia Metryka social media managerką w Social Lama

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Skrzaty i siostra w świątecznej reklamie salonów Agata

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce
Materiał reklamowy

Polscy naukowcy tworzą nowy chroniony obszar w Antarktyce

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych

Cyberprzestępcy podszywają się pod mObywatela. Ofiar szukają w mediach społecznoścowych