Teksańczycy całują auto, by wygrać samochód w radiowym konkursie

Radio 96,7 Kiss FM w Teksasie zorganizowało maraton całowania samochodu. Zwycięzca otrzyma w nagrodę auto Kia Optima. - Wszystko się dewaluuje, w marketingu nawet bardzo szybko - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Teksańczycy całują auto, by wygrać samochód w radiowym konkursie

W poniedziałek po południu czasu amerykańskiego stacja radiowa 96,7 Kiss FM w Austin w Teksasie rozpoczęło konkurs pod hasłem „Kiss a Kia”. To maraton całowania samochodu - wygra go ten, kto najdłużej będzie całować auto. W akcji bierze udział 20 osób. Transmisja z tego wydarzenia nadawana jest na profilu rozgłośni na Facebooku.

W ub.r. zwyciężył mężczyzna, który tkwił w takim pocałunku ok. 50 godzin.  W tym roku zwycięzca otrzyma w nagrodę nowy samochód Kia Optima.

Internautom akcja raczej nie przypadła do gustu. Transmisję określają mianem najsmutniejszego filmu ostatniej doby, a samą akcję - kwintesencją kapitalizmu.

- Wszystko się dewaluuje, a w marketingu nawet bardzo szybko, więc ludzie wymyślają różne rzeczy, żeby się wyróżnić. Bardzo rzadko ma to jakąś wartość, częściej są to głupoty - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Piotr Czarnowski, prezes agencji First PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska