„Tele Tydzień” liderem tygodników w Polsce. Pisma yellow w czołówce

W lutym 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem został „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku wyniosła 980 895 egz. i w porównaniu do lutego 2012 roku była niższa o 4,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik w analizowanym okresie spadł o 4,66 proc. do poziomu 612 979 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W lutym 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma  zmniejszyła się  o 5,91 proc. do poziomu 404 477 egz.

Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy tygodnik opinii - „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 340 998 egz., po spadku o 7,70 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do tygodników telewizyjnych. Ponadto w top10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz magazyn z segmentu real life stories.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych