Inspiracją do stworzenia "The Weekly" jest podcast „The Daily", który opowiadał o kulisach prac nad najważniejszymi teksami gazety oraz pokazywał, jacy dziennikarze za nimi stoją. Widzowie z bliska przyjrzą się, jak wygląda praca w redakcji prestiżowego dziennika, w jaki sposób pozyskuje się informacje i tworzy materiały. Wedle zapowiedzi FX, półgodzinny program będzie pokazywany w każdą niedzielę wieczorem. Pierwszy sezon zadebiutuje jeszcze w tym roku. Na razie zakontraktowano 30 odcinków serii.
- Naszą ambicją jest, by "The Weekly" pokazywał autorytet i znakomitość dziennikarstwa "New York Timesa" jak najszerszej możliwej publiczności telewizyjnej - komentuje Meredith Kopit Levien, dyrektor operacyjna The New York Times Company.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dziennikarze-freelancerzy-dostana-od-new-york-times-a-i-innych-wydawcow-9-mln-dol-dlaczego ##
Każdy odcinek dzień po premierze na FX będzie trafiał na platformę SVoD Hulu. Ponadto udostępniany będzie na FX VoD, FX Now i FX+.
- Współpraca FX i Hulu to zupełnie nowy i wyjątkowo skuteczny sposób dystrybucji programu telewizyjnego. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani tą współpracą - dodaje Meredith Kopit Levien.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/warren-buffett-tylko-new-york-times-wall-street-journal-i-washington-post-przetrwaja-w-formie-cyfrowej-dlaczego ##
W pierwszym kwartale tego roku przychody The New York Times Company wzrosły rok do roku o 3,8 proc. do kwoty 414 mln dol., a do 260 mln (wzrost o 7,5 proc.) zwiększyły się przychody pochodzące z płatnych subskrypcji. Zysk operacyjny wyniósł 55,5 mln, więcej rok do roku o 10 proc.










