TikTok chce łączyć marki z najlepszymi twórcami

TikTok zaprezentował nową platformę, która ma łączyć reklamodawców z najlepszymi twórcami, którzy następnie pomogą w personalizacji treści, by poprawić skuteczność reklam.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
TikTok chce łączyć marki z najlepszymi twórcami

Reklamodawcy najpierw prześlą brief, aby poinformować potencjalnych partnerów o swoich potrzebach w zakresie treści. Następnie z listy wyselekcjonowanej pod kątem platformy wybiorą partnera kreatywnego, który najbardziej im odpowiada.

Stamtąd reklamodawcy mogą zarządzać swoim projektem bezpośrednio na platformie, zapraszając współpracowników, przesyłając opinie, uruchamiając kampanie i przeglądając statystyki dotyczące wydajności.

Na koniec załadują ostateczną kreację do TikTok Ads Manager i uruchomią kampanię.

Dostawcy kreacji, którym przypisano projekt, otrzymają powiadomienie e-mail z możliwością zaakceptowania.

Stamtąd mogą omówić brief z klientem, zaprosić swoich kolegów do współpracy i przesłać kreatywne koncepcje i wyniki na platformę. Po uruchomieniu kampanii reklamodawcy mogą zapraszać twórców do przeglądania danych o skuteczności.

Pierwsza faza Creative Exchange jest dostępna dla wybranej grupy reklamodawców, ale inni mogą zapisać się na „pakiet pilotażowy”, który jest bezpłatny i obejmuje różnorodne oferty – w tym dwie koncepcje kreatywne, muzykę wyselekcjonowaną, sesje 

TikTok poszukuje reklamodawców w Ameryce Północnej i Europie, którzy planują rozpocząć kampanie w okresie listopad-grudzień 2021 r.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style