Tinder ma 4,3 mln użytkowników i 805 mln dolarów przychodu

W 2018 roku firma Match Group, do której należy popularna aplikacja randkowa Tinder zanotowała 1,73 mld dolarów przychodów, a zysk operacyjny skoczył o 32 proc. W całym roku Tinder wypracował 805 mln dolarów przychodu, a liczba użytkowników na świecie wzrosła do ponad 4,3 mln.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Dane dotyczące Tindera – mobilnej aplikacji pozwalającej na umawianie się na randki przez użytkowników internetu pojawiły się w raporcie finansowym opublikowanym przez Match Group, właściciela Tindera, który jest także operatorem kilku innych internetowych platform randkowych (OkCupid, PlentyOfFish i Match.com).

W 2018 r. Match Group zanotowała przychody w wysokości 1,73 mld dol., co oznacza wzrost rok do roku o 21 proc. W tym samym okresie zysk operacyjny poszybował w górę o 32 proc. osiągając kwotę 553 mln dol.

grafika

W 2018 r. prawie połowę wszystkich wpływów Match Group stanowiły przychody uzyskane przez Tindera, które osiągnęły poziom 805 mln dol.

Na koniec ub.r. wszystkie aplikacje prowadzone przez Match Group miały ponad 8,23  mln użytkowników – więcej o 17 proc. w porównaniu z rokiem 2017. Największy wzrost zanotowano na rynkach międzynarodowych (23 proc.), w USA był on zdecydowanie niższy (11 proc.).

grafika

Z Tindera korzysta obecnie na całym świecie z górą 4,34 mln subskrybentów, w ciągu roku przybyło ich 1,2 mln. Firma zwraca uwagę na 23-proc. wzrost ARPU (średni przychód z jednego użytkownika), związany głównie ze skutecznym nakłanianiem internautów do korzystania z płatnego pakietu Tinder Gold.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?