TNS po raz trzeci odrzuca ofertę WPP

Firma badawcza Taylor Nelson Sofres (TNS) odrzuciła trzecią z koleiofertę przejęcia złożoną przez holding reklamowy WPP Group.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Przypomnijmy, że wcześniej TNS dwukrotnie odrzucała propozycjeWPP, który oferował najpierw 948, a następnie 996 milionówfuntów.

Tym razem oferta holdingu wynosiła już 1,078 miliarda funtów,jednak zarząd TNS ponownie uznał, że propozycja WPP "znaczącozaniża wartość" firmy - informuje serwis Brand Republic.

Poza tym na początku ubiegłego miesiąca TNS doszła doporozumienia w sprawie fuzji z GfK, w wyniku której ma powstaćdruga po Nielsenie największa firma badawcza na świecie o rynkowejwartości około 4 miliardów dolarów.

Ostatnia oferta WPP pojawiła się tuż po orzeczeniu brytyjskiejorganizacji Takeover Panel wydającej zgody na przejmowanie firm, żeholding musi do 9 lipca przedłożyć ostateczną propozycję przejęciaTNS lub z niej zrezygnować.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji