Tomasz Kot wcielił się w rolę DJ'a w reklamie Netii (wideo)

Ruszyła właśnie kolejna odsłona „Hipnotyzującej Promocji II” Netii. Wspiera ją kampania z udziałem Tomasza Kot, który występuje jako didżej, grający podkład muzyczny przygotowany przez duet DJ Adamus i Mafia Mike (Wet Fingers).

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W nowej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” klienci nadal mogą uzyskać promocyjny abonament w wysokości 1 zł za usługę miesięcznie, obowiązujący nawet przez 6 miesięcy przy zakupie pakietu Internet + telefon lub do 3 miesięcy w przypadku zakupu samej usługi internetowej. Długość okresu promocyjnego oraz dostępne przepływności łączy uzależnione są od technologii, w której świadczona jest usługa dostępu do Internetu.

Tej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” towarzyszy zupełnie nowy spot reklamowy. Dotychczas odgrywający rolę hipnotyzera Tomasz Kot wciela się w postać didżeja, który swoją muzyką „hipnotyzuje” tłum tańczących.

Nowa odsłona kampanii będzie obecna w telewizji (spot 30 sek.), radiu (spot 15 i 30 sek.) i internecie. Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 3 listopada w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat News/Cafe, Discovery Channel, Sience, World, Animal Planet), radiu (Radio Zet, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Radio Eska), prasie (tytuły ogólnopolskie) oraz internecie (główne portale i serwisy społecznościowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za planownie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem