Tomasz Kot znów hipnotyzuje w kampanii Netii (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa Netii z Tomaszem Kotem jako hipnotyzerem. Akcja – przygotowana przez agencję reklamową Brasil i dom mediowy ZenithOptimedia – obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Netia rozpoczęła drugą odsłonę „hipnotyzującej” promocji, w której pakiet internetu i telefonu przez pół roku kosztuje 2 zł miesięcznie, natomiast sam dostęp do internetu – 1 zł do 3 miesięcy. Ofertę wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot występuje jako hipnotyzer. Taka akcja była już prowadzona jesienią ub.r. (więcej na ten temat). Ponowne wykorzystywane tej oferty i reklam Netia uzasadnia ich świetnymi wynikami sprzedażowymi rok temu.

Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od 6 września w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat News/Cafe, Discovery Channel, Sience, World, Animal Planet), radiu (Radio Zet, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Radio Eska), prasie (tytuły ogólnopolskie) oraz internecie (główne portale i serwisy społecznościowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za planownie I zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"