Tomasz Lis spyta po raz setny

Już dziś o 22:30 na antenie Polsatu wyemitowany zostanie setny odcinek programu Tomasza Lisa 'Co z tą Polską?'.

pp - AGB Nielsen Media Research
pp - AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

Autorski talk show Tomasza Lisa po raz pierwszy pojawił się w Polsacie 30 września 2004 roku. Gośćmi pierwszego wydania programu byli Leszek Miller i Zbigniew Ziobro, a także ks. prałat Henryk Jankowski.

Od tamtej pory, co tydzień w studiu „Co z tą Polską?” spotykają się zaproszeni goście, aby dyskutować o najważniejszych w kraju wydarzeniach politycznych i społecznych. Wśród nich są nie tylko czołowi politycy, ale także eksperci, duchowni, historycy, aktorzy czy sportowcy. Ważnym elementem programu poza samymi dyskutantami jest też publiczność, która zawsze żywiołowo reaguje na wydarzenia w studiu.

Program Tomasza Lisa należy do czołówki audycji publicystycznych w Polsce. Do tej pory najwięcej widzów oglądało „Co z tą Polską?” w sezonie 2004 – 2005. Było to 2,27 mln osób (udziały 18,84 proc.). Program nadawano wtedy jeszcze przed 22.00. Po przeniesieniu na nieco późniejsza porę emisji talk show stracił trochę widzów, ale zyskał udziały w rynku – w sezonie 2005 – 2006 przyciągał przed odbiorniki średnio 2,11 mln osób przy udziałach wynoszących 21,11 proc. Obecnie, od września 2006 do lutego 2007 średnia widownia minimalnie wzrosła – do 2,12 mln, wzrosły także udziały, które są najwyższe jak do tej pory i wynoszą 23,61 proc. 

W grupie 16-49 największą widownię miał pierwszy sezon „Co z tą Polską?” (1,04 mln). Obecna seria ma wprawdzie najmniejszą oglądalność, która wynosi 900 tys. osób, ale za to notuje najwyższe udziały w rynku (19,69 proc.). 

Spośród 10 wydań o największej oglądalności, pierwsze dwa miejsca zajmują odcinki, w których gościem był Andrzej Lepper. Gorącą dyskusję Leppera z Tomasza Nałęczem obejrzało 20 stycznia 2005 roku 3,34 mln widzów, natomiast odcinek wyemitowany 7 grudnia 2006 roku, tuż po wybuchu seks afery przyciągnął przed telewizory 3,11 mln osób, osiągając najlepsze w historii programu udziały w rynku – 35,70 proc. 

Wśród widzów obecnej serii „Co z tą Polską?” dominują kobiety, osoby w wieku powyżej 50 lat, mieszkańcy wsi, małych i największych miast, posiadający wykształcenie podstawowe i średnie. 

pp - AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
pp - AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"