Tomasz Lis zarobił dla TVP blisko 22 mln złotych

Drugą serię programu "Tomasz Lis na żywo", emitowaną międzywrześniem 2008 roku a czerwcem br., oglądało w TVP 2 średnio 3,12mln widzów. Publicystyczne widowisko zapewniło Dwójce pozycjęlidera rynku.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Program zgromadził niemal tyle samo widzów co w pierwszymsezonie (3,15 mln), emitowanym między lutym a czerwcem 2008 roku -wynika z danych AGB Nielsen Media Research dlaWirtualnemedia.pl.Talk-show zapewnił Dwójce 23,93 proc. udziału wrynku w grupie 4+ oraz 14,22 proc. udziału w komercyjnej grupie16-49.

TVP2 podczas emisji "Tomasz Lis na żywo" byłaliderem rynku. Druga pozycja z 2,81 mln widzów i 21,59 proc.udziału w rynku przypadła Polsatowi, nadającemu filmy fabularne.Dopiero trzecia była telewizja TVN z "Szymon Majewski Show" (2,28mln widzów i 17,47 proc. udziału w rynku).

Program zarobił dla telewizji publicznej blisko 21,8 mlnzłotych (dane cennikowe, bez rabatów). Publicystycznewidowisko śledziły głównie kobiety oraz osoby z małychmiast.

"Tomasz Lis na żywo" powróci na antenę wewrześniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta