Tomasz Raczek z dwoma programami w Onecie

Znany dziennikarz filmowy Tomasz Raczek będzie prowadził dwa magazyny wideo w portalu Onet.pl: „W kontrze z Raczkiem” (wspólnie z Anną Tatarską) oraz „Raczek poleca”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Tomasz Raczek z dwoma programami w Onecie

„W kontrze z Raczkiem” będzie pokazywać dyskusje Tomasza Raczka i Anny Tatarskiej, niezależnej dziennikarki filmowej piszącej dla polskich i amerykańskich mediów, na temat nadchodzących premier kinowych. Kolejne odcinki będą poświęcone filmom, o których Raczek i Tatarska mają odmienne opinie.

Pierwszy odcinek będzie dotyczył filmu „Bogowie”. Kolejne będą publikowane co drugi piątek w serwisie Film.onet.pl.

Z kolei w „Raczek poleca” Tomasz Raczek będzie opowiadał o wybranych filmach z katalogu serwisu VoD.pl (należącego do Grupy Onet). W pierwszym odcinku, który pojawi się 12 października, przedstawi film „Smażone zielone pomidory”. Kolejne odcinki będą publikowane na VoD.pl dwa razy w miesiącu.

grafika

Tomasz Raczek jest jednym z najpopularniejszych dziennikarzy i krytyków zajmujących się filmami. W przeszłości był redaktorem naczelnym magazynów „Film”, „Playboy” i „Voyage”, dyrektorem kanałów telewizyjnych nFilm HD i TVP2, gospodarzem programów telewizyjnych takich jak m.in. „Perły z lamusa” (wspólnie z Zygmuntem Kałużyńskim), „Siódme niebo” oraz „Perły i wieprze”. Obecnie prowadzi „Weekendowy magazyn filmowy” w TVP1 i „Kultowe rozmowy” w TVP Regionalna oraz „Szczerotok” w TOK FM.

W lipcu br. Onet.pl zanotował 13,92 mln użytkowników i 2,6 mld odsłon, sekcja portalu dotycząca filmów - 3,64 mln użytkowników i 53,7 mln odsłon, a serwis VoD.pl - 3,85 mln użytkowników i 32,8 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa