TOP10 reklam na YouTube: Always, Coca-Cola, GoPro, iPhone (wideo)

Przedstawiamy dziesięć spotów reklamowych, które w lipcu w skali globalnej zanotowały najwięcej odtworzeń na YouTube. Zdecydowanie najpopularniejszą okazała się nowa reklama Always pod hasłem „#LikeAGirl”, w rankingu znalazły się też dwa spoty GoPro.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
TOP10 reklam na YouTube: Always, Coca-Cola, GoPro, iPhone (wideo)
Kadr ze spotu GoPro „Twiggy the Waterskiing Squirrel”

Nowa reklama marki wkładek i podpasek Always (należącej do Procter & Gamble) pod hasłem „#LikeAGirl” została udostępniona na początku lipca. Spot jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, mającej dodawać pewności siebie dojrzewającym dziewczynom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny. Akcja została obsypana nagrodami na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.

Klip pokazujący „niepowstrzymane” dziewczyny obejrzano w lipcu 30,4 mln razy. Prawie dwa razy mniej odtworzeń zanotowała zajmująca drugie miejsce reklama Coca-Coli „Remove labels this Ramadan”.

Po ponad 10 mln razy obejrzano też spot GoPro zatytułowany „HERO4 Session: So small. So stoked” i Nitro Circus Tour „History Made! First Ever BMX Quad Backflip”. W czołowej dziesiątce znalazła się jeszcze druga reklama GoPro: „Twiggy the Waterskiing Squirrel”

10 najpopularniejszych spotów na YouTube w lipcu

1. Always: „#LikeAGirl - Unstoppable”

Agencja kreatywna: Leo BurnettDom mediowy: Starcom MediaVest GroupLiczba odtworzeń: 30 409 649

 

2. Coca-Cola: „Remove labels this Ramadan”

Agencja kreatywna: FP7 DXB & Memac OgilvyLiczba odtworzeń: 16 296 789

 

3. GoPro: „HERO4 Session: So small. So stoked”

Agencja kreatywna: GoPro Original ProductionsDom mediowy: PerformicsLiczba odtworzeń: 12 271 205

 

4. Nitro Circus Tour: „History Made! First Ever BMX Quad Backflip”

Agencja kreatywna: Nitro CircusDom mediowy: Nitro CircusLiczba odtworzeń: 10 055 441

 

5. Vivo Smart Phone: „Minions”

Liczba odtworzeń: 3 581 028

 

6. Coffee-mate: „The Natural Bliss Café”

Agencja kreatywna: 360iDom mediowy: MetaVisionLiczba odtworzeń: 3 340 845

 

7. Nature Valley: „#RediscoverNature”

Agencja kreatywna: CossetteDom mediowy: CossetteLiczba odtworzeń: 2 151 409

 

8. GoPro: „Twiggy the Waterskiing Squirrel”

Agencja kreatywna: GoPro Original Productions (TBC)Dom mediowy: PerformicsLiczba odtworzeń: 2 035 837

 

9. Apple: „iPhone - Hardware & Software”

Agencja kreatywna: TBWA\Media Arts LabDom mediowy: OMDLiczba odtworzeń: 1 056 882

 

10. Scrubbing Bubbles: „What Sharing A Bathroom Is Like”

Agencja kreatywna: Ogilvy / BuzzfeedDom mediowy: PHDLiczba odtworzeń: 1 007 331

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]